Społeczności w sieci kuszą pracodawców
Co czwarta firma chętnie łowiłaby kandydatów na portalach społecznościowych. Niektóre już to robią
– Obecność na Facebooku pozwala utrzymać stały kontakt pomiędzy studentami i absolwentami a naszą firmą. Jest to również element budowania wizerunku pracodawcy. Dzięki możliwościom, jakie stwarza prowadzenie fanpage'a (np. ankiety, pytania skierowane bezpośrednio do osób obserwujących profil), możemy dowiedzieć się np., jakiego rodzaju aktywności firmy są dla studentów atrakcyjne – twierdzi Sara Ślubowska, specjalista ds. rozwoju przywództwa w Unilever Poland. Spółka od początku tego roku ma swój firmowy profil na popularnym portalu.
Jak wynika z ankiety Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych i serwisu Pracuj. pl, już prawie co piąty pracodawca, który szuka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta