Mniejszy wzrost rynku reklamy
Firma Magna Global obniżyła prognozę wzrostu wydatków reklamowych w USA w 2012 roku z 4,8 proc. do 2,9 proc.
Przewidywania Magny, firmy analitycznej, która wchodzi w skład jednej z największych grup komunikacji mediowej (Interpublic Group), dla tego roku pozostały na niezmienionym poziomie. Według niej rynek reklamy za oceanem wzrośnie w tym roku zaledwie o 1,6 proc. i osiągnie wartość 173,5 mld dol. – Jednak w związku z trwałym osłabieniem amerykańskiej gospodarki przyszłoroczną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta