Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniejszy wzrost rynku reklamy

15 października 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: Rzeczpospolita

Firma Magna Global obniżyła prognozę wzrostu wydatków reklamowych w USA w 2012 roku z 4,8 proc. do 2,9 proc.

Przewidywania Magny, firmy analitycznej, która wchodzi w skład jednej z największych grup komunikacji mediowej (Interpublic Group), dla tego roku pozostały na niezmienionym poziomie. Według niej rynek reklamy za oceanem wzrośnie w tym roku zaledwie o 1,6 proc. i osiągnie wartość 173,5 mld dol. – Jednak w związku z trwałym osłabieniem amerykańskiej gospodarki przyszłoroczną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9057

Wydanie: 9057

Spis treści
Zamów abonament