Rusza Open Life
Szef rady nadzorczej spółki zdradza strategię działania. Nowy model zakłada sprzedaż długoterminowych produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych
Open Life w ciągu roku planuje znaleźć się w pierwszej dziesiątce firm z branży, a za pięć lat być już na podium. Ma tak się stać dzięki wprowadzeniu nowego w Polsce modelu sprzedaży zakładającego m.in. oferowanie klientom innowacyjnych rozwiązań z zakresu finansów osobistych. Open Life chce sprzedawać przede wszystkim długoterminowe produkty oszczędnościowe i inwestycyjne, które mają stanowić 80 proc. oferty.
Nowa marka została stworzona na licencji ubezpieczyciela życiowego Link4 Life, którą Open Finance – pośrednik finansowy z grupy Getin Holding – przejął w lutym od brytyjskiego RSA i w której ma 48 proc. udziałów. Firma Link4 Life, na bazie której powstała marka Open Life, w momencie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta