Natarcie lokalnych piw
Browary zalewają rynek nowościami. Z kolejną marką startuje Fortuna
Pod marką Miłosław Fortuna będzie sprzedawać m.in. koźlaka i ciemne piwo pszeniczne, tzw. dunkela. – Grupa konsumentów piw specjalnych, czyli nie pilznerów, rośnie. Jest więc miejsce na nowe produkty i marki z tego segmentu – mówi „Rz" Krzysztof Panek, prezes Browaru Fortuna w Miłosławiu, należącego do firmy IBG DWA z Kielc.
Piwa inne niż jasne pełne stanowią nadal niszę na polskim rynku. Jednak popyt na nie rośnie w szybkim tempie. W ciągu ostatnich 12 miesięcy tylko sprzedaż piw pszenicznych zwiększyła się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta