Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizje szukają szansy w sieci

01 grudnia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wpływy z oferowania materiałów telewizyjnych na świecie
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy z oferowania materiałów telewizyjnych na świecie

Globalne wpływy z treści telewizyjnych dostępnych na różnych urządzeniach będą w 2015 roku warte 21 mld dol.

Branża odchodzi powoli od nazywania seriali czy programów telewizyjnymi, bo treści produkowane przez telewizyjnych nadawców nie ogląda się już tylko w telewizorach. – Ludzie oczekują profesjonalnie przygotowanych materiałów wideo na coraz większej liczbie urządzeń i chcą mieć świadomość, że kontrolują sytuację. Nie chodzi już o to, by dostarczyć im do domu wideo w wysokiej rozdzielczości. Chcą się nim  móc dzielić z innymi, dogrywać do niego swoje fragmenty i te treści chcą móc  oglądać na dowolnym urządzeniu – komentuje Gerry Kaufhold, dyrektor ds. badań w instytucie In-Stat.

Zdaniem firmy w 2015 r. do tak rozumianych usług wieloekranowych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9095

Wydanie: 9095

Spis treści
Zamów abonament