Telewizje szukają szansy w sieci
Globalne wpływy z treści telewizyjnych dostępnych na różnych urządzeniach będą w 2015 roku warte 21 mld dol.
Branża odchodzi powoli od nazywania seriali czy programów telewizyjnymi, bo treści produkowane przez telewizyjnych nadawców nie ogląda się już tylko w telewizorach. – Ludzie oczekują profesjonalnie przygotowanych materiałów wideo na coraz większej liczbie urządzeń i chcą mieć świadomość, że kontrolują sytuację. Nie chodzi już o to, by dostarczyć im do domu wideo w wysokiej rozdzielczości. Chcą się nim móc dzielić z innymi, dogrywać do niego swoje fragmenty i te treści chcą móc oglądać na dowolnym urządzeniu – komentuje Gerry Kaufhold, dyrektor ds. badań w instytucie In-Stat.
Zdaniem firmy w 2015 r. do tak rozumianych usług wieloekranowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta