Jak przekonać anioła
Jeśli autor nawet bardzo dobrze rokującego pomysłu na biznes nie potrafi w ciągu pierwszych pięciu minut spotkania z potencjalnymi inwestorami przekonać ich do swojej idei, może pogrzebać swe szanse na zdobycie środków na jej zrealizowanie. Pierwsze wrażenia, jakie odniosą anioły biznesu podczas prezentacji projektu przez pomysłodawcę, często decydują o tym, czy pomysł się przebije, czy też zostanie zlekceważony.
– Wiele osób podczas spotkań z inwestorami ma skłonność do rozwlekania tematu, zamiast przedstawić go w formie syntetycznej. A mają do czynienia z ludźmi przyzwyczajonymi do szybkiego oceniania ludzi i koncepcji. Najdalej po kwadransie tacy słuchacze zaczynają się nudzić – ostrzega dyrektor Departamentu Gildii Aniołów Biznesu Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego Mariusz Kaczmarek.
Sztuka planowania biznesu
Anioły biznesu i ich podopiecznych łączą wspólne interesy, dążenia i niekiedy pasje. Ale wiele je też dzieli. To dwa inne światy. Z jednej strony inwestorzy. Ludzie o wysokiej pozycji społecznej i znacznym majątku, z wielkim życiowym doświadczeniem,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta