Mała lojalność kierowców – najważniejsza cena polis
Dla klientów liczy się też coraz bardziej sprawna likwidacja szkód
Co czwarty kierowca zmienia ubezpieczyciela co dwa – trzy lata, a co dziesiąty – każdego roku. Najczęstszym powodem decyzji o wyborze konkurencyjnej oferty jest cena polisy
(61 proc.), ale co siódmy kierowca rezygnuje z dotychczasowej firmy z powodu niskiego poziomu likwidacji szkód – wynika z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego dla „Rz".
Nacisk na jakość
Ponad połowa kierowców jako powód zmiany ubezpieczyciela wskazuje na znalezienie atrakcyjniejszej oferty cenowej. Czy zatem ciągły wzrost cen polis nie odstraszy klientów?
– Jeśli cenę podnosiłby jeden ubezpieczyciel, to rzeczywiście mógłby szybko stracić klientów. Ale podwyżki wprowadzają wszyscy, bo koszty wypłat są coraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta