Grupowe zakupy podbijają świat
Co czwarty kupujący wydaje na promocyjne kupony do 250 dol. rocznie. Serwisy ostro konkurują o oferty
Polski rynek zakupy grupowe podbijają już od dwóch lat, na świecie niewiele dłużej. Dawno żadna nowa usługa w tak krótkim czasie nie podbiła internautów. Tylko w Polsce liczba użytkowników tego typu serwisów już przekracza 6 mln.
Co najważniejsze z punktu widzenia firm sprzedających kupony na promocyjne oferty, klienci są na nie w stanie wydać całkiem poważne pieniądze. Z badania amerykańskiej firmy Lab42 wynika, że 30 proc. ankietowanych w ciągu roku wydało na ten cel 50 – 150 dol., a kolejne 25 proc. 150 – 250 dol. Największa grupa, bo aż 55 proc., dowiaduje się o nowych ofertach z newsletterów przesyłanych e-mailowo, a już co czwarty przez aplikację na smartfonie.
Walka o oferty
Jak podaje Lab42, już 21...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta