Piwna ofensywa przed Euro
Nawet o 2 proc. może w 2012 r. zwiększyć się sprzedaż piwa dzięki piłkarskim mistrzostwom
Niemal 58 mln zł przeznaczyły browary na reklamy w I kwartale – podaje firma badawcza Kantar Media.
Wydatki te były o prawie jedną piątą wyższe niż rok temu. Najwięcej – ponad 25,5 mln zł – na reklamy przeznaczyła grupa Żywiec, wicelider branży.
Walka o kibiców
Pierwsze miesiące roku były dla browarów zaledwie rozgrzewką. Kulminacja promocyjnej gorączki przypadnie z pewnością na maj i czerwiec, czyli na dni poprzedzające mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
– Euro 2012 jest kluczowym wydarzeniem na rynku piwa w tym roku – mówi Melania Popiel, rzeczniczka Carlsberg Polska, trzeciej firmy piwowarskiej w kraju.
– Sport, obok muzyki i kina, to kluczowa platforma do komunikowania się browarów z konsumentem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta