Wiosenna bitwa na gwiazdy
Celebryta w reklamie zwiększa jej efektywność nawet o 20 proc. Nic więc dziwnego, że firmy tak chętnie sięgają po znane twarze, także z zagranicy
Na przełomie maja i czerwca ma wystartować kampania reklamowa napoju energetycznego Black z udziałem słynnego boksera skandalisty Mike'a Tysona. To już druga światowa, choć nieco przebrzmiała gwiazda, która tej wiosny przykuje uwagę mediów i konsumentów. Wcześniej zrobił to Chuck Norris, który od końca lutego zachęca do wzięcia szybkiego kredytu w BZ WBK.
Częściej widzimy jednak rodzime gwiazdy. W ostatnich tygodniach do nowej konkurencji na znane twarze stanęły firmy kosmetyczne. Popularna piosenkarka Monika Brodka i aktorka Małgorzata Braunek wspierają odświeżenie marki AA firmy Oceanic. Jolanta Górska, szefowa działu reklamy i PR spółki, wyjaśnia, że kampania z udziałem Brodki ma odmłodzić markę AA, która w ofercie ma teraz kosmetyki od 18 lat. Małgorzata Braunek, z którą AA chce podbić serca dojrzałych klientek, wspiera też markę w rywalizacji z Sorayą, która od zeszłego roku wykorzystuje w reklamach Krystynę Jandę, a w konkurencji o młodsze klientki sięgnęła po jej córkę, aktorkę Marię Seweryn.
Nowe kontrakty to tylko część – i to niewielka – reklamowych występów celebrytów. Dużo więcej gwiazd pojawia się w nowych odsłonach kampanii „swoich"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta