Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wiosenna bitwa na gwiazdy

30 kwietnia 2012 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Szymon Majewski miał zainkasować za dwuletni kontrakt  z PKO BP 3,3 mln zł
autor zdjęcia: Dominik Pisarek
źródło: Fotorzepa
Szymon Majewski miał zainkasować za dwuletni kontrakt z PKO BP 3,3 mln zł
Kuba Wojewódzki – jego kontrakt reklamowy z Play ma być wart 3 mln zł
autor zdjęcia: Danuta Matloch
źródło: Fotorzepa
Kuba Wojewódzki – jego kontrakt reklamowy z Play ma być wart 3 mln zł
Gerard Depardieu za udział  w reklamie BZ WBK miał dostać 400 tys. euro (ok. 1,6 mln zł)
źródło: AP
Gerard Depardieu za udział w reklamie BZ WBK miał dostać 400 tys. euro (ok. 1,6 mln zł)
Monika Brodka  odmładza markę AA podobno za 0,5 mln zł
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Monika Brodka odmładza markę AA podobno za 0,5 mln zł
Chuck Norris za kampanię BZ WBK mógł zainkasować tyle co w Czechach – ok. 500 tys. dol.
źródło: AP
Chuck Norris za kampanię BZ WBK mógł zainkasować tyle co w Czechach – ok. 500 tys. dol.
Mike Tyson – jako twarz Pepsi w szczycie kariery zarabiał 10 mln dol. rocznie
źródło: PAP
Mike Tyson – jako twarz Pepsi w szczycie kariery zarabiał 10 mln dol. rocznie

Celebryta w reklamie zwiększa jej efektywność nawet o 20 proc. Nic więc dziwnego, że firmy tak chętnie sięgają po znane twarze, także z zagranicy

Na przełomie maja i czerwca ma wystartować kampania reklamowa napoju energetycznego Black z udziałem słynnego boksera skandalisty Mike'a Tysona. To już druga światowa, choć nieco przebrzmiała gwiazda, która tej wiosny przykuje uwagę mediów i konsumentów. Wcześniej zrobił to Chuck Norris, który od końca lutego zachęca do wzięcia szybkiego kredytu w BZ WBK.

Częściej widzimy jednak rodzime gwiazdy. W ostatnich tygodniach do nowej konkurencji na znane twarze stanęły firmy kosmetyczne. Popularna piosenkarka Monika Brodka i aktorka Małgorzata Braunek wspierają odświeżenie marki AA firmy Oceanic. Jolanta Górska, szefowa działu reklamy i PR spółki, wyjaśnia, że kampania z udziałem Brodki ma odmłodzić markę AA, która w ofercie ma teraz kosmetyki od 18 lat. Małgorzata Braunek, z którą AA chce podbić serca dojrzałych klientek, wspiera też markę w rywalizacji z Sorayą, która od zeszłego roku wykorzystuje w reklamach Krystynę Jandę, a w konkurencji o młodsze klientki sięgnęła po jej córkę, aktorkę Marię Seweryn.

Nowe kontrakty to tylko część – i to niewielka – reklamowych występów celebrytów. Dużo więcej gwiazd pojawia się w nowych odsłonach kampanii „swoich"...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9221

Wydanie: 9221

Spis treści
Zamów abonament