Woda zyskuje w Polsce
Nawet o 10 procent może w 2012 roku zwiększyć się sprzedaż wody
Upały podczas pierwszych dni majowego weekendu to wymarzona pogoda dla producentów wody butelkowanej.
– Początek sezonu jest udany dla branży. Jeżeli ciepłe będą kolejne miesiące, to w tym roku sprzedaż wody butelkowanej może urosnąć w Polsce o blisko 10 procent – mówi „Rz" Paweł Zieliński, współwłaściciel spółki GFT Goldfruct produkującej Kingę Pienińską.
Lato jest kluczowe
Wzrostu popytu na wodę o blisko 8 proc., przy sprzyjającej dla branży aurze, spodziewa się spółka Żywiec Zdrój, lider branży. Bardziej ostrożny jest Nestle Waters. Trzeci gracz na rynku stawia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta