Play wygrywa bitwę o klientów
14,5 proc. klientów i 12,5 proc. rynku pod względem przychodów – to udziały P4 w komórkowym torcie
P4, operator sieci Play, nie chce już, aby nazywać go najmniejszym operatorem komórkowym w Polsce. – Po I kwartale mamy 14,5 proc. rynku pod względem liczby aktywnych kart SIM, a nasz wartościowy udział w rynku szacujemy na 12,5 proc., choć nie znamy jeszcze wyników Polkomtelu (sieć Plus) – przekonuje Joergen Bang-Jensen, prezes P4.
Prowadzony przez niego telekom pochwalił się, że I kw. br. zakończył z 7,4 mln aktywnych kart SIM. To oznacza, że przez pierwsze trzy miesiące roku zdobył blisko 400 tys....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta