Studenci MBA uczą się rozwiązując problemy realnych przedsiębiorstw
Coraz częściej uczestnicy studiów menedżerskich realizują projekty doradcze dla firm
–Potrafią zadawać pytania, których nie zadaje profesjonalista, mają świeże podejście, nie operują schematami i szukają różnych narzędzi, sięgając często po nowości – wylicza zalety studentów MBA Ariusz Bober, wiceprezes giełdowej Elektrobudowy, która w ciągu ostatnich dziesięciu lat trzykrotnie korzystała z projektów doradczych realizowanych przez uczestników studiów menedżerskich.
A konkretnie WIEMBA, czyli Warsaw-Illinois Executive MBA na UW, gdzie od początku, czyli od 1991 roku, projekty doradcze są obowiązkowym elementem programu.
Czas na strategię
– Edukacja menedżerska to forpoczta współpracy biznesu i edukacji – podkreśla dr Tomasz Ludwicki, dyrektor programu WIEMBA, oceniając, że jego uczestnicy przygotowali już rozwiązania dla ponad dwustu firm. Większość została wdrożona – jak np. przygotowana jeszcze w latach 90. strategia działania ABB w Polsce. Teraz na różnych etapach wdrożenia jest sześć projektów przygotowanych przez absolwentów poprzedniej edycji programu zakończonej w grudniu zeszłego roku (w tym trzy dla spółek z GPW).
WIEMBA to niejedyny program MBA, którego słuchacze wychodzą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta