Pokaż swój produkt, porozmawiaj z kontrahentem
Monitor i projektor są już niemal w każdej firmie. Coraz popularniejsze stają się wideokonferencje. Można z nich korzystać nawet bez kupowania drogiego sprzętu. Umożliwiają to usługi w chmurze, za które płaci się miesięczny abonament
Aby odbierać obraz, firmy kupują przede wszystkim monitory, projektory i sprzęt wideo-konferencyjny. Dla małych i średnich przedsiębiorstw często najważniejszym kryterium wyboru sprzętu jest cena. Ale nawet urządzenia relatywnie niedrogie mogą mieć różne funkcje. Ważne, by dostosować je do swoich wymagań.
Niemalże w każdej firmie wykorzystującej komputery potrzebne są monitory. Nawet jeśli większość pracowników używa laptopów, dużo wygodniej jest im pracować z dużym wyświetlaczem, który można podłączyć do przenośnego sprzętu.
Dla tych użytkowników często kupowane są 24-calowe monitory, takie jak na przykład Acer za ok. 700 zł (posiada złącze cyfrowe DVI i szybką matrycę 2ms, zgodny ze standardami TCO5.0 i Energy Star 5.0).
Z reguły jednak firmy wybierają monitory o przekątnej ekranu 20–22 cale. W tym przedziale można znaleźć sprzęt w bardzo rozsądnych cenach.
Coraz chętniej firmy decydują się na monitory panoramiczne w formacie 16 na 9 zamiast w formacie 16 na 10. Nie bez znaczenia jest tu niższa cena. Monitorów drugiego rodzaju jest coraz mniej w ofercie producentów. Na przykład firma BenQ proponuje obecnie tylko kilka monitorów 16 na 10 i kilkadziesiąt modeli 16...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta