Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wakacyjna reklama w podatkowych kosztach

12 lipca 2012 | Prawo | Przemysław Wojtasik

Firma, która rozdaje turystom promocyjne gadżety albo sponsoruje letnie imprezy, może odliczyć wydatki na akcję reklamową

Lato to czas prosperity dla wielu przedsiębiorstw. Nie żałują więc pieniędzy na promocję.

– W czasie wakacji reklamują się głównie firmy handlujące artykułami spożywczymi, np. lodami i napojami – mówi Michał Daniluk, członek zarządu OMD. – Ale inne branże też nie próżnują, lato to bowiem dobry okres do zbudowania marki produktu i znalezienia nowych klientów. Osoby przebywające na wakacjach są z reguły pozytywnie nastawione do życia, dlatego firmy chętnie promują się w miejscowościach  turystycznych – tłumaczy....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9281

Wydanie: 9281

Spis treści
Zamów abonament