Dużo ryczy, mało mleka daje
Byłoby dobrze, gdyby Waldemar Pawlak rzucał mniej pomysłów, ale bardziej dopracowanych. Aby ilość przeszła w jakość – pisze publicysta „Rzeczpospolitej”
Waldemar Pawlak sypie ostatnio pomysłami gospodarczymi jak z rękawa. Doprawdy trudno już za tym nadążyć. Chce ratować klientów biur podróży, firmy budowlane czy obniżać prowizje firm od kart płatniczych. Co włączam telewizor, radio, tam polityk PSL i kolejny pomysł.
Gotowe rozwiązanie
Strach zajrzeć do własnej lodówki. Niestety, głębsza analiza historyczna pokazuje, że dużo tu działań PR, a mało w tym wszystkim efektów. Można rzec: krowa, która dużo ryczy, mało mleka daje. Waldemar Pawlak nie zawodzi. Jest problem? Podpowie, jak go rozwiązać. Obojętnie, czy dotyczy to biur podróży, hut czy banków. Po co to robi? To proste. Musi się bez przerwy wyróżniać na tle dominującego koalicjanta z PO i udowadniać, że nie jest tylko malowanym wicepremierem. Teraz mamy do czynienia z prawdziwą ofensywą. Może wakacje to dobry czas, by się przebić do mediów i obywateli?Zbankrutowało biuro podróży Sky Club i trzeba było sprowadzić 5 tys. nieszczęsnych turystów z zagranicy. Wicepremier Pawlak już ma gotowe rozwiązanie. Należy się zastanowić nad wprowadzeniem obowiązku publikacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta