Paczkomaty InPostu ruszają na podbój świata
Konkurs | Polskie firmy nie chcą być już tylko potentatami w kraju, ale również międzynarodowymi czempionami
Globalna motywacja, czyli chęć zwiększenia udziału w światowym rynku, to dla polskich przedsiębiorstw jeden z najbardziej istotnych czynników w decyzji o inwestycjach za granicą – wynika z badań firmy doradczej PwC. Przedsiębiorstwa, które z powodzeniem inwestują i zwiększają sprzedaż za granicą, mają teraz szansę spróbować swych sił w konkursie Polska Firma – Międzynarodowy Czempion, który PwC organizuje pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej".
Mogą w nim wystartować firmy, które w ciągu ostatnich pięciu lat dokonały zagranicznej inwestycji (wybudowały tam zakład, centrum usług, przejęły firmę) oraz te, które z powodzeniem rozwijają międzynarodową sprzedaż.
Zarówno eksport, jak też inwestycje rozwija giełdowa Grupa Integer.pl, operator i dostawca Paczkomatów InPost, która realizuje teraz globalną strategię ekspansji sieci całodobowych urządzeń do nadawania i odbierania przesyłek.
Pomogły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta