Oknoplast marką w Europie
Zagraniczna ekspansja pod firmowym logo przynosi większe korzyści, choć wymaga czasu
Różnice kulturowe i obciążenia administracyjne – to wyzwania, które w badaniu firmy doradczej PwC znalazły się na czele barier utrudniających ekspansję polskich firm w innych krajach. Coraz większej grupie rodzimych spółek udaje się jednak te bariery pokonać.
Przedsiębiorstwa, które z powodzeniem inwestują i zwiększają sprzedaż na zagranicznych rynkach, mają teraz szansę spróbować swych sił w prestiżowym konkursie Polska Firma – Międzynarodowy Czempion, który PwC organizuje pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej".
Mogą w nim wystartować firmy, które w ciągu ostatnich pięciu lat dokonały zagranicznej inwestycji (wybudowały zakład, centrum usług, przejęły firmę), oraz te, które z powodzeniem rozwijają międzynarodową sprzedaż. Także wówczas, gdy muszą pokonać dodatkową barierę, jaką czasem jest nie najlepszy wizerunek polskich produktów.
Konkurować jakością
Z tym wyzwaniem musiał się zmierzyć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta