Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Euro 2012 pomogło cyfrowej telewizji

03 sierpnia 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Naziemna telewizja wszędzie będzie rosła, także reklamowo
źródło: Rzeczpospolita
Naziemna telewizja wszędzie będzie rosła, także reklamowo

Już ok. 15 procent gospodarstw domowych odbiera w Polsce cyfrową naziemną telewizję

To duży skok od stycznia, gdy ten wskaźnik, według badającej telewizyjną oglądalność firmy Nielsen Audience Measurement, sięgał 6,4 proc. Według tej samej firmy w lipcu naziemną telewizję cyfrową odbierało już 15,9 proc. wszystkich gospodarstw domowych w Polsce, czyli ok. 2,2 mln rodzin.

Bardzo podobnie wypadają badania firmy Emitel, która dosyła sygnał cyfrowej telewizji. – Z naszych pomiarów wykonywanych we współpracy z PBS wynika, że ta liczba nie osiągnęła jeszcze 15 proc., ale jest bardzo zbliżona do wyników Nielsena. Natomiast z dużym przekonaniem mogę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9300

Wydanie: 9300

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament