Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak chronić klientów, gdy bankrutują biura podróży

08 sierpnia 2012 | Ekonomia | Hubert A. Janiszewski
autor zdjęcia: Radek Pasterski
źródło: Fotorzepa

Od początku tego roku zbankrutowało już kilka biur podróży, z czego najbardziej spektakularnym bankructwem było Sky Club, który pozostawił za granicą około 4000 klientów.

Urzędy marszałkowskie, szczególnie Mazowiecki i Wielkopolski, miały pełne ręce roboty w sprowadzaniu do kraju klientów zbankrutowanych biur, ponieważ to one, w myśl ustawy z 29 sierpnia 1997 o usługach turystycznych sprawują – pospołu z Ministerstwem Sportu i Turystyki – nadzór nad ich działalnością.

Według wymienionej wyżej ustawy – wraz z nowelizacjami...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9304

Wydanie: 9304

Spis treści
Zamów abonament