Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Starlink znów obniżył prognozy

17 sierpnia 2012 | Ekonomia
I–VI 2012 w reklamie
źródło: Rzeczpospolita
I–VI 2012 w reklamie

Reklama. W związku z trudną sytuacją w branży dom mediowy Starlink znów obniżył całoroczne prognozy dla reklamy w tym roku

Jak poinformował „Rz" Maciej Ziomek, dyrektor ds. mediów w Starlinku, obecne prognozy dla całego 2012 roku mówią o spadku wydatków na reklamę od 3,5 do 4,5 proc. (przy 1–2-proc. spadku zapowiadanym wcześniej). Jeśli się potwierdzą, na reklamę w tym roku firmy wydadzą od 7,15 mld do 7,23 mld zł.

Po I półroczu rynek reklamy był...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9311

Wydanie: 9311

Spis treści
Zamów abonament