Starlink znów obniżył prognozy
Reklama. W związku z trudną sytuacją w branży dom mediowy Starlink znów obniżył całoroczne prognozy dla reklamy w tym roku
Jak poinformował „Rz" Maciej Ziomek, dyrektor ds. mediów w Starlinku, obecne prognozy dla całego 2012 roku mówią o spadku wydatków na reklamę od 3,5 do 4,5 proc. (przy 1–2-proc. spadku zapowiadanym wcześniej). Jeśli się potwierdzą, na reklamę w tym roku firmy wydadzą od 7,15 mld do 7,23 mld zł.
Po I półroczu rynek reklamy był...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta