W gliwickim Oplu kolejna astra, w Niemczech krótsza produkcja
Kolejny, piąty model astry nie pomoże utrzymać poziomu produkcji z ubiegłego roku. Ale innym zakładom Opla będzie jeszcze trudniej
W poniedziałek gliwicka fabryka Opla rozpoczyna produkcję kolejnego modelu Astry. Tym razem będzie to czterodrzwiowy sedan, który w perspektywie zastąpi wciąż wytwarzaną czterodrzwiową wersję poprzedniej generacji, kierowaną głównie na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, zwłaszcza Turcji oraz Rosji. – Mocno liczymy, że nowy sedan zdobędzie także rynki zachodnioeuropejskie, jak niemiecki czy hiszpański – mówi Agnieszka Brania, rzecznik General Motors Manufacturing Poland.
W gliwickiej fabryce w tym roku będzie to już druga – po supersportowej astrze OPC w maju – premiera produkcji nowego auta. Wcześniej, w październiku ub.r. z taśmy zaczęła zjeżdżać trzydrzwiowa astra GTC. W sumie od przyszłego tygodnia Gliwice będą więc produkować pięć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta