Polskim firmom wciąż za daleko do Chin
Na programie promocyjnym „Go China” zyskał głównie LOT, uruchamiając połączenie do Pekinu
Celem „Go China", przygotowanego przez resort gospodarki, jest promocja 15 najbardziej rozwojowych polskich branż eksportowych oraz pozyskiwanie inwestycji. – Początkowo obserwowaliśmy duże zainteresowanie ze strony Chińczyków, konkretne projekty zostały opisane i czekają teraz na ich decyzje. Pojawiło się kilka bardzo ciekawych polskich projektów w Chinach, które też zresztą czekają na realizację – mówi Andrzej Kaczmarek, dyrektor i szef grupy KPMG China Practice w Polsce.
Jego zdaniem obecny przestój może wynikać z okresu wakacyjnego, a być może zawiniła też globalna sytuacja gospodarcza, która dotknęła także Chińczyków....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta