BRE chce klientów Citi
Wprowadzając kartę wspólnie z LOT liczy, że odbierze część rynku
W ciągu trzech lat grupa BRE, poprzez mBank i MultiBank, chce sprzedać 50 tys. nowych kart. Korzystający z plastiku za każdą transakcję kartą będą zbierać punkty, które później wymienią na bilet lotniczy w ramach programu partnerskiego Miles & More (M&M). Należą do niego m.in. LOT i Lufthansa. Dotychczas taką ofertę miał jedynie Bank Handlowy.
– Zakładamy, że wśród klientów, którzy zdecydują się na ten produkt u nas, znajdą się osoby,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta