Konsumenci: blisko pół miliona skarg na przedsiębiorców
Klienci reklamowali nie tylko usługi telefoniczne czy turystyczne, ale nawet psa i książkę telefoniczną
Wśród ponad 413 tys. skarg, jakie otrzymali w ubiegłym roku rzecznicy konsumentów, co dziesiąta dotyczyła usług telekomunikacyjnych. Konsumenci skarżyli się na problemy z przeniesieniem usługi do innego operatora, powrotem do pierwotnego operatora, na niedotrzymywanie warunków umowy promocyjnej, na automatyczne aktywowanie niezamówionych usług czy brak zasięgu w miejscu odbierania usługi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta