Polacy nie kupują elektroniki
W Europie tylko Rumuni wydają na ten cel mniej niż my. Od czołówki dzieli nas przepaść
Producenci i sprzedawcy sprzętu elektronicznego, porównując wyniki sprzedaży w Polsce oraz w innych krajach, nie mają zbyt wielu powodów do zadowolenia. Z raportu Gfk GeoMarketing wynika bowiem, że wydatki Polaków na ten cen per capita w 2011 r. wyniosły jedynie 182 euro. To mało zarówno w stosunku do europejskich liderów przekraczających poziom 1 tys. euro, jak i sąsiednich państw.
Co więcej, szanse na zmianę tej sytuacji są niewielkie, ponieważ rynek od kilku lat zmaga się z solidnym ograniczeniem popytu i tylko niektóre kategorie mogą się pochwalić wzrostem sprzedaży.
– Kryzys na rynku finansowym przyniósł znaczny spadek wartości rynku RTV,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta