Filmy w sieci oglądamy, jeśli są za darmo
Oglądanie wideo online – tak, ale nie za pieniądze. Polscy internauci są gotowi zaakceptować reklamy, byle tylko nie płacić za treści
Niemal połowa polskich użytkowników Internetu ogląda filmy online, ale większość z nich – 90 proc. – wybiera tylko darmowe pozycje. Na płacenie godzi się zaledwie co dziesiąty internauta, choć robi to z niechęcią. Ponad dwie trzecie tych płacących wolałoby oglądać reklamy niż wydawać pieniądze – wynika z najnowszego badania „Siła uVODzenia" przeprowadzonego przez firmę GfK na zlecenie Atmediów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta