Pasażer pod opieką bez względu na koszty
W razie odwołania lotu przewoźnik musi się zająć swoimi pasażerami przez cały czas oczekiwania na następny.
Prawo Unii Europejskiej nakłada na przewoźnika konkretne obowiązki, gdy zostanie odwołany lot. Musi zapewnić pasażerom opiekę, a w określonych wypadkach również wypłacić odszkodowanie.
W ramach opieki przewoźnik powinien bezpłatnie zapewnić napoje, posiłki, a także zakwaterowanie i transport na lotnisko, w zależności od czasu oczekiwania. Obowiązek opieki jest niezależny od przyczyn odwołania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta