Polacy zaciskają pasa
62 proc. deklaruje cięcia w wydatkach, a tylko 3 proc. chce wydać więcej.
Kolejne badania potwierdzają, że konsumenci, bojąc się negatywnego wpływu spowolnienia gospodarczego na swój domowy budżet, zaczynają ograniczanie wydatków w wielu dziedzinach. Z przeprowadzonego w styczniu przez dom mediowy OMD badania wynika, że aż 62 proc. z nich w najbliższym czasie planuje mniej wydawać, a jedynie 3 proc. zapowiada wzrost wydatków.
Kategorią, w której najwięcej, bo aż 39 proc. ankietowanych chce ograniczyć wydatki, jest alkohol oraz papierosy, ponad 30 proc. ma podobne plany w przypadku słodyczy, przekąsek oraz wymiany samochodu. – Trzeba pamiętać, że są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta