Kablówek wojna o Internet
Kablówki chcą w tym roku ostro ożywić bardzo niemrawy rynek stacjonarnego dostępu do Internetu. Ale na niższe ceny nie ma co liczyć.
Kablówki chcą w tym roku ostro ożywić bardzo niemrawy rynek stacjonarnego dostępu do Internetu. Ale na niższe ceny nie ma co liczyć.
W 2012 roku, ku zaskoczeniu urzędników odpowiedzialnych za cyfryzację kraju, operatorzy telekomunikacyjni dużo wolniej zdobywali abonentów Internetu. Według naszych szacunków przybyło im około 190 tys. klientów. To mniej niż w 2011 r., gdy usługę dokupiło około 300 tys. osób.
W tym roku plany podboju rynku stacjonarnego Internetu kreślą sieci TV kablowych. UPC, Multimedia, Vectra i wielkopolska Inea liczą, że grono ich abonentów powiększy się w sumie o 150 tys. klientów usługi stacjonarnego dostępu. Orężem walki będzie prędkość Internetu, ale ceny spadać już nie będą.