Szykuje się kolejny słaby rok dla reklamy
Na reklamowym rynku 2012 r. zamknął się spadkiem o 5,2 proc. – podał Starlink. To efekt kryzysu i cyfryzacji mediów.
Według danych domu mediowego, który co kwartał podsumowuje sytuację na reklamowym rynku, w ubiegłym roku firmy wydały w Polsce na reklamę niecałe 7,1 mld zł, o 5,2 proc. mniej niż przed rokiem. – W 2013 r. prognozujemy podobny spadek jak w 2012 r. Z jednej strony obserwujemy mniejszy popyt na reklamę będący wynikiem niepewnej sytuacji ekonomicznej głównych sektorów (środki szybko zbywalne,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta