Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szykuje się kolejny słaby rok dla reklamy

20 lutego 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Ten rok będzie już trzecim spadkowym z rzędu
źródło: Rzeczpospolita
Ten rok będzie już trzecim spadkowym z rzędu

Na reklamowym rynku 2012 r. zamknął się spadkiem o 5,2 proc. – podał Starlink. To efekt kryzysu i cyfryzacji mediów.

Według danych domu mediowego, który co kwartał podsumowuje sytuację na reklamowym rynku, w ubiegłym roku firmy wydały w Polsce na reklamę niecałe 7,1 mld zł, o 5,2 proc. mniej niż przed rokiem. – W 2013 r. prognozujemy podobny spadek jak w 2012 r. Z jednej strony obserwujemy mniejszy popyt na reklamę będący wynikiem niepewnej sytuacji ekonomicznej głównych sektorów (środki szybko zbywalne,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9467

Wydanie: 9467

Spis treści
Zamów abonament