Dopuszczalna jest tylko forma pisemna
Przedsiębiorca musi wpisywać do książki kontroli informacje o wykonaniu zaleceń pokontrolnych bądź o ich uchyleniu przez organ albo przez sąd administracyjny.
- Przepisy mówią o obowiązku prowadzenia książki kontroli, ale nie wskazują, w jaki sposób to robić. Czy można prowadzić tę książkę w formie elektronicznej? – pyta czytelnik.
Nie. Książkę kontroli należy prowadzić – jak sama nazwa wskazuje – w formie „książki". Prowadzenie książki kontroli jest jednym z obowiązków podatnika prowadzącego działalność gospodarczą. Jest to niezwykle istotne, ponieważ pierwszą czynnością, jaką wykonują osoby kontrolujące jest dokonanie stosownego wpisu o kontroli w książce kontroli. Następuje więc swoiste...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta