Boom na reklamę w sieci
Za cztery lata reklama internetowa będzie przynosić w Polsce wpływy zbliżone do telewizyjnej.
Tak wynika z najnowszych prognoz firmy PwC zawartych w jej corocznym raporcie z prognozami dla globalnego rynku mediów i rozrywki w latach 2013–2017. Udział reklamy internetowej w reklamowym torcie między 2013 i 2017 rokiem wzrośnie w Polsce z 25 proc. do 34 proc. Reklama telewizyjna, która w tym roku przyniesie jeszcze 39 proc. wszystkich reklamowych wpływów, za cztery lata będzie odpowiadała za 36 proc. – Do 2017 r. wydatki na reklamę w Internecie prawie zrównają się z wydatkami na reklamę telewizyjną. Jednocześnie prognozowane tempo wzrostu naszego rynku reklamy internetowej (średniorocznie o 13,9 proc. – red.) znacząco przewyższa jednocyfrową dynamikę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta