Nabywca musi mieć wiedzę o właściwościach produktu
Sprzedawca internetowy musi dołączyć do zamówionej przesyłki informację o prawach konsumenta. Jeśli tego nie zrobi, naraża się na karę nawet w wysokości do 10 proc. obrotu w poprzednim roku.
Prowadzę sklep modelarski. Chcę rozszerzyć działalność o sprzedaż produktów w Internecie. W regulaminie zamieściłem informacje o tym, jakie prawa mają klienci dokonujący internetowych zakupów. Czy to wystarczy? – pyta czytelnik.
Konsument, który dokonuje zakupu produktu przez Internet, ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od daty wydania mu rzeczy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)