Owocowy Dom sięga po zyski z natury
Producent oryginalnych dżemów chce wykorzystać rosnący popyt na żywność ekologiczną w Polsce. W planach ma też wejście do Rosji.
Czereśnia z tymiankiem, śliwka z zielonym pieprzem czy czarna porzeczka z kardamonem – to tylko niektóre ekologiczne dżemy z oferty Owocowego Domu. I choć słoik kosztuje nawet 17–18 zł, to chętnych nie brakuje. Przetwory wyprodukowane ubiegłego lata zniknęły z półek sklepowych już na przełomie lutego i marca 2013 r.
Inni niż wszyscy
Tak dużego zainteresowania nikt się nie spodziewał, gdy Owocowy Dom startował półtora roku temu.
– Byliśmy zaskoczeni tak dużą popularnością produktów, które przecież są niszowe i drogie – mówi „Rz" Wojciech Kowalski, prezes spółki Owocowy Dom z Warszawy. – Okazuje się jednak, że Polacy dojrzeli już, aby je kupować – dodaje.
Znakiem rozpoznawczym Owocowego Domu ma być nie tylko certyfikat ekologiczny – gwarantujący wykorzystanie owoców z sadów i pól, gdzie nie stosuje się nawozów chemicznych – ale i oryginalność. – Powielanie pomysłów dużych firm nie ma sensu, tym bardziej że i tak nie bylibyśmy w stanie z nimi konkurować – zaznacza Wojciech...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta