Stanowczość przy kasie
Michał Herde, prezes warszawskiego oddziału Federacji Konsumentów
Rz: Rośnie liczba skarg do powiatowych i miejskich rzeczników konsumenta. Czy Polacy są coraz bardziej świadomi swoich praw?
Michał Herde: Jest pod tym względem lepiej, ale wiedza konsumentów nadal jest bardzo powierzchowna. Wszyscy niby już wiedzą, że ustawowo istnieje coś takiego jak gwarancja produktu i że możemy składać reklamacje, ale nadal nie jest wiedzą powszechną to, jak to robić.
Gwarancja przysługuje nam przez dwa lata...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta