W walce o talenty PZU chce dorównać najlepszym
Polski gigant rynku ubezpieczeń inwestuje w budowę wizerunku pożądanego pracodawcy.
Anita Błaszczak
– Chcemy budować markę firmy i zmieniać postrzeganie PZU jako pracodawcy – mówiła Olga Zarachowicz, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU, podczas niedawnej konferencji prasowej, będącej częścią kampanii wizerunkowej ubezpieczeniowego potentata. PZU od dwóch lat nie tylko intensywnie buduje swoją markę korporacyjną (co wzmocniła ubiegłoroczna zmiana logo), ale także inwestuje w swój rebranding na rynku pracy.
Tutaj w ostatnich latach o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta