Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Celebryci przyciągają pieniądze

14 stycznia 2015 | Pierwsza strona
autor zdjęcia: Dominik Pisarek
źródło: Fotorzepa
źródło: PAP
źródło: EAST NEWS

Magda Gessler z jej nadawanym w TVN programem „Kuchenne rewolucje" przyciągnęła w 2014 r. największe budżety reklamowe – prawie 113,9 mln zł. Kapryśna restauratorka zepchnęła na drugą pozycję ubiegłoroczną liderkę Ewę Drzyzgę i jej „Rozmowy w toku", które w tym roku będą świętować 15-lecie nadawania. Pierwszą trójkę najbardziej docenianych przez reklamodawców zamykają gwiazdy muzycznego show „The Voice of Poland" z  TVP 2. Jak wynika z zestawienia przygotowywanego przez dom mediowy Lowe Media, łączne przychody z reklam przyciąganych przez dziesięć największych lokomotyw rozrywkowych były w ubiegłym roku o kilkanaście procent niższe niż w 2013 r.      —ele

Wydanie: 10039

Wydanie: 10039

Spis treści
Zamów abonament