Poczta Polska łączy siły z Empikiem
Operator otwiera oddziały w salonach z prasą. Pomoże mu to w zmaganiach z InPostem.
michał duszczyk
Poczta Polska (PP) uruchomiła już w ramach testów pierwszą placówkę w Empiku: pocztowcy obsługują klientów w salonie prasowym w centrum handlowym Forum w Koszalinie. Jak ustaliliśmy, z końcem tego miesiąca ruszy kolejna – w Bydgoszczy. Jeśli pilotaż się powiedzie, PP będzie otwierać takie oddziały w salonach w całej Polsce. A potencjał do rozwoju wspólnego projektu jest ogromny, bo spółka zarządzająca siecią Empik ma 218 sklepów, a w 2015 r. uruchomi następnych 15.
Liczy się sieć
Na empikowej poczcie będzie można korzystać z pełnej oferty: nadać lub odebrać paczkę, wysłać list i opłacić rachunki. Dla PP to szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej. Im większa liczba placówek, tym większe szanse w przetargach pocztowych. Do tej pory pod względem wielkości sieci przewagę miał główny rywal – InPost. Spółka ta dysponuje 8,3 tys. placówek własnych i partnerskich. Tak duża sieć to z kolei zasługa współpracy z Ruchem, który pod realizację kontraktu sądowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta