Polisy w sieci w odwrocie
Przychody z ubezpieczeń sprzedawanych przez internet spadły w 2014 r. o ponad 10 proc.
Elżbieta Glapiak
Składka z polis sprzedawanych przez telefon i internet skurczyła się w 2014 r. z 1,2 mld zł do 1,05 mld zł. To zaskakujące, bo jeszcze parę lat temu wróżono tej formie sprzedaży sukces, a jedna z firm emitowała nawet reklamy, w których definitywnie próbowała się pożegnać z agentami ubezpieczeniowymi. Tak się nie stało, tradycyjne zakłady nie tylko nie zrezygnowały z pośredników, ale nawiązują kontakty z coraz to nowymi agencjami i brokerami. Ci zaś, którzy chcieli postawić wyłącznie na telefon i internet, wyciągają dłoń do agentów.
– Ubezpieczyciele stawiają na sprzedaż wielokanałową, włączając do struktur sprzedaży multiagencje –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta