To dobry czas na innowacje
William Eccleshare | Widzimy, że rynek reklamy jest silniejszy – mówi prezes Clear Channel.
Rz: Jakie trendy są dziś, pana zdaniem, najbardziej widoczne w branży reklamy zewnętrznej na świecie i w Polsce?
William Eccleshare: Powiedziałbym, że dziś to przede wszystkim cyfryzacja oraz zacieśniający się związek reklamy zewnętrznej i urządzeń mobilnych pozwalających coraz częściej – czy to za pomocą kodów QR (graficznych kodów zamkniętych w kwadracie, opracowanych w 1984 r. przez japońską firmę Denso-Wave, pozwalających odczytywać treści za pomocą urządzeń mobilnych – red.), czy NFC (technologia komunikacji radiowej pozwalająca m.in. na płatności zbliżeniowe – red.) – na odbiór przekazu reklamowego. Konsumenci spędzają coraz więcej czasu, używając smartfonów. Na całym świecie widoczne są na tym polu różne eksperymenty. Smartfon staje się narzędziem zakupów.
Dlaczego Clear Channel inwestuje w ekrany cyfrowe z obszaru tzw. digital signage?
Uważamy, że to bardzo dobre rozwiązanie z punktu widzenia reklamodawcy: atrakcyjne ze względu na lepszą jakość obrazu, wykorzystanie ruchu na obrazie, możliwość zarządzania kampaniami czy wreszcie ich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta