Z coachem łatwiej
Jedyna stała rzecz to zmiana – tak dzisiaj można powiedzieć o każdej firmie, która podejmuje wyzwania, aby utrzymać się na rynku albo zdobyć przewagę konkurencyjną. Do tego potrzebne są metody i narzędzia, aby zmiany były skuteczne. Temu właśnie służy coaching biznesowy wykorzystywany do ustalania celów zmian. Wspiera on także pracowników w przejściu przez zmianę służącą rozwojowi firmy oraz pomaga w wykorzystaniu jej potencjału i zasobów. Książka zawiera przegląd koncepcji teoretycznych, a także praktycznych narzędzi przydatnych w procesie business coachingu. Są tu także opisy przypadków wdrożeń programów coachingowych i mentoringowych, m.in. założenia podmiotowego zarządzania ludźmi, kryteria przy wyborze coacha, praktyczne aspekty podejmowania decyzji biznesowych, a w ostatniej części także prezentacja coachingu opartego na psychologii pozytywnej służącego pomaganiu klientom w poprawie ich samopoczucia, identyfikacji i rozwoju. —ak