Marki własne docenione przez klientów
Materiał przygotowano we współpracy z Targami kielce
97 proc. Polaków przyznaje, że ma w domu tego typu produkty powstające na zlecenie sieci handlowych. Dzięki temu ich ceny są zazwyczaj ok. 30 proc. niższe od markowych odpowiedników, a ponieważ nie ustępują im jakością, zainteresowanie konsumentów rośnie.
Wciąż wielu klientów, wkładając do koszyka sklepowego produkty, nie zdaje sobie sprawy, że marki własne to wyroby wytwarzane przez jedną firmę, a sprzedawane pod marką i z logo innej. – Udział...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta