Letnie kuszenie klienta
Nowe osiedla | Pikniki, dni otwarte, wykończenie mieszkań gratis, obniżki cen. W czasie wakacji nie zabraknie promocji.
– Wakacje wbrew pozorom nie są czasem stagnacji na rynku deweloperskim. Dla niektórych nabywców to idealna pora na podjęcie decyzji o zakupie mieszkania – ocenia Grzegorz Zagrabski, wiceprezes Wawel Service. – Mimo to firmy zazwyczaj nie przewidują na ten okres zintensyfikowanych akcji promocyjnych. Większość z nich jest zaplanowana już na wrzesień.
Na grillu u dewelopera
W wakacje, jak zauważa Grzegorz Zagrabski, sprzedaje się więcej mieszkań przeznaczonych na wynajem. – Klientami są m.in. rodzice dzieci rozpoczynających studia w Warszawie – mówi wiceprezes. Dodaje, że w lecie bardziej aktywni stają się też klienci gotówkowi. – A deweloperzy starają się odchodzić od tradycyjnych promocji polegających wyłącznie na obniżeniu ceny. Akcjom marketingowym towarzyszą duże otwarte imprezy, na przykład pikniki.
Zdaniem Andrzeja Gutowskiego, dyrektora ds. sprzedaży w firmie Ronson Development, w lecie, gdy potencjalni kupujący myślą o urlopach, promocje mają na celu głównie przypomnienie o ofercie.
– Sam model promocji nie różni się od tego w innych okresach. W segmencie popularnym wciąż największym zainteresowaniem cieszą się typowe rabaty, a do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta