Lizaki z Łańcuta pojadą do Chin
Mój Biznes | Argo udowodniło, że sukces na rynku słodyczy nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych firm. W 2016 roku rozpocznie budowę zakładu za 20 mln zł.
Beata Drewnowska
– Budowa bardziej zaawansowanego technologicznie obiektu to naturalny krok w sytuacji, gdy trzeba wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a te coraz częściej idą w kierunku nowoczesnych, najwyższych jakościowo produktów – mówi Daniel Argasiński, dyrektor zarządzający Argo, producenta słodyczy z Łańcuta.
To przełomowy moment dla firmy. W ubiegłym roku wydała na rozwój 3 mln zł. Jej nowa inwestycja warta jest 20 mln zł. Budowa zakładu ma ruszyć w przyszłym roku, a jej zakończenie planowane jest na przełom 2016/2017 roku. Dzięki nowej fabryce Argo podwoi moce produkcyjne. Teraz wytwarza niemal 500 tys. kg słodyczy miesięcznie.
Nie tylko z cukrem
Argo, w którym pracuje dziś ponad 100 osób, zwiększy zatrudnienie.
– Planujemy wzmocnienie kadry w obecnym zakładzie, a także zatrudnienie około 50 osób w nowym – zapowiada Daniel Argasiński.
Specjalnością Argo są lizaki z gumą do żucia oraz cukierki nadziewane. Oferuje je m.in. pod markami Lolli, Gum Pop i YoGo. Na tym z pewnością się nie skończy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta