Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Celebryci magnesem na reklamy

24 lipca 2015 | Ekonomia
Magda Gessler. 57,1 mln zł to cennikowe wpływy z reklam przy programie „Kuchenne rewolucje”
autor zdjęcia: Dominik Pisarek
źródło: Fotorzepa
Magda Gessler. 57,1 mln zł to cennikowe wpływy z reklam przy programie „Kuchenne rewolucje”
Bronisław Cieślak. 50,4 mln zł, cennikowe przychody reklamowe serialu „Malanowski i Partnerzy”
autor zdjęcia: Mateusz Dąbrowski
źródło: Fotorzepa
Bronisław Cieślak. 50,4 mln zł, cennikowe przychody reklamowe serialu „Malanowski i Partnerzy”
Ewa Drzyzga. 46 mln zł wynoszą przychody reklamowe „Rozmów w toku” wg cennika
autor zdjęcia: Dominik Pisarek
źródło: Fotorzepa
Ewa Drzyzga. 46 mln zł wynoszą przychody reklamowe „Rozmów w toku” wg cennika

W pierwszym półroczu najwięcej pieniędzy reklamodawców przyciągały gwiazdy Polsatu i TVN.

magdalena lemańska

W pierwszej dziesiątce bazujących na medialnych osobowościach programów rozrywkowych, które w I półroczu zainkasowały według cenników najwyższe wpływy z reklam, prawie nie ma programów TVP. Jedynym celebrytą publicznej telewizji w czołówce rankingu domu mediowego Lowe Media jest Robert Janowski prowadzący program „Jaka to melodia" w TVP 1.

Pierwszą dziesiątkę rankingu zdominowały gwiazdy zatrudnione przez Polsat i TVN (z niewielką przewagą na korzyść pierwszej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10200

Wydanie: 10200

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament