Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej mleka

07 lutego 1997 | Moja Kariera | EB

Więcej mleka

Piszemy poniżej o różnych koncepcjach nowoczesnych biur. Wprowadzając je mówi się zawsze, iż zmiany mają na celu interes pracownika. Żeby było mu milej, wygodniej, żeby miał lepszy kontakt z klientem firmy i z przełożonymi. Dlatego meble biurowe mają być ergonomiczne, oświetlenie przyjazne dla wzroku, a gabinety szefów mają stać otworem przed szukającymi z nimi kontaktu pracownikami. Nie negując tych motywacji warto jednak zacytować bardzo interesującą opinię, wyrażoną przez fachowca, Marka Suchara - psychologa i szefa sopockiego Instytutu Promocji Kadr. -- Ilekroć jestem w takim nowoczesnym biurze przypomina mi się refleksja pewnego psychologa społecznego na temat luksusowych, czystych obór, w których nawet puszcza się krowom muzykę. Ale nie chodzi o krowy, tylko o mleko.

E. B.

Brak okładki

Wydanie: 988

Spis treści
Zamów abonament