Ubezpieczenia migrują do sieci
Towarzystwa pójdą w ślady bankowości mobilnej. Pełna obsługa klienta przez internet ma być standardem.
Mateusz Pawlak
Klienci ubezpieczycieli kontaktują się z zakładami stosunkowo rzadko – zwykle raz na rok. Tylko niespełna co czwarty klient wykonuje jakiekolwiek czynności związane z ubezpieczeniem przynajmniej raz na trzy miesiące – wynika z raportu KPMG.
Rośnie jednak zainteresowanie usługami ubezpieczeniowymi online. Według analityków KPMG w ciągu najbliższych pięciu lat standardem wśród największych ubezpieczycieli będzie udostępnianie konta klienta online oraz pełnej obsługi polisy i szkody przez internet.
Cyfrowe wyzwanie
Jak zauważają autorzy raportu, w ciągu ostatnich czterech lat liczba Polaków korzystających...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta