Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba umieć upomnieć się o należności

18 sierpnia 2016 | Ekonomia
Renomowane firmy też mają problemy z monitami.
źródło: Rzeczpospolita
Renomowane firmy też mają problemy z monitami.

Polskie firmy często zapominają, że na sukces rynkowy wpływa nie tylko jakość produktu czy usługi, ale i jakość komunikacji z konsumentami.

Walcząc o nowych klientów, firmy nie zawsze dbają o tych już pozyskanych. Niekiedy wręcz mogą ich zniechęcić do swoich usług – zwłaszcza gdy klient spóźnia się z opłatami lub spłatą raty.

Język upomnień i monitów wysyłanych przez polskie firmy oceniła Pracownia Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego, która przeprowadziła diagnozę pism mających ponaglić spóźnialskich do zapłaty. – Wielu klientów uważa tę korespondencję za niemiłą, dlatego postanowiliśmy ją zbadać. Chcieliśmy sprawdzić, co w tych pismach można zmienić. Wszystko po to, by upomnienia przestały być zmorą dla odbiorców i dla samych firm – wyjaśnia dr Tomasz Piekot z Pracowni Prostej Polszczyzny, koordynator diagnozy „Prosto po polsku –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10525

Wydanie: 10525

Spis treści
Zamów abonament