Na podbój świata
Polscy przedsiębiorcy coraz odważniej rozwijają swoje firmy na rynkach zagranicznych. Czy taka ekspansja jest konieczna?
Polska gospodarka rozwija się od prawie 30 lat. W tym czasie wielu przedsiębiorców rozwinęło swoje firmy i zaczęło dostrzegać ograniczenia w dalszym rozwoju. Krajowy rynek nasycił się, ale potrzeby i możliwości rozwoju nadal istnieją. Czy ekspansja zagraniczna jest koniecznym elementem rozwoju biznesu?
O tym, kiedy zacząć o niej myśleć, od czego zacząć i jakich błędów unikać, rozmawiać będą Monika Siecińska-Jaworowska, prezes Suempolu, Ryszard Prozner, członek Rady Nadzorczej Wieltonu, Robert Świechowicz, wiceprezes PESA Bydgoszcz, Krzysztof Jabłoński, prezes Korona Candles oraz Józef Bodziony, prezes Introlu.
Panel poprowadzi Marek Świątkowski, partner w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka.
—d.e.